Diyarbakır Boşanma Avukatı

DGN Hukuk Bürosu olarak, Diyarbakır ve Diyarbakır ‘ın tüm ilçelerinde, kişilerin hukuki haklarını korumak adına çalışmalar sürdürürken, güler yüzlü ekibimiz sayesinde, büromuzu ziyaret eden kişilere, davalar, başvuru evrakları, dava süreci hakkında tüm detaylı bilgileri, istenenlere üzere vermekteyiz. Son yıllarda, boşanma davaları oldukça yaygın olarak görülürken, Diyarbakır boşanma avukatı da yine DGN Hukuk Bürosu kapsamında, hukuki hakların korunması adına temin edilecektir. Boşanma davası açmadan önce, öncelikle bir avukat ile görüşmek ve kişinin ne gibi hakları var ve bu hakları alabilmek için boşanma sürecinin nasıl olması, nasıl davranılması ve hangi durumların belgelemesi gerekiyor gibi sorulara cevap almak önemlidir.

AİLE VE ŞAHSIN HUKUKU ALANLARINDA Kİ HİZMETLERİMİZ:

• Anlaşmalı boşanma
  • Çekişmeli boşanma
  • Nafaka davaları
  • Mal rejimleri ile davalar
  • Mal paylaşımı ile davalar
  • Velayet davaları
  • Maddi ve manevi tazminat davaları
  • Çocuk için iştirak nafakası davaları
  • Babalık davaları
  • Tanıma ve tenfiz
  • Vesayet davaları
  • Vasiyetname
  • Evlat edinme
  • Evlenmeye izin verilmesi istemli davalar
  • Evlenme işleminin iptali veya yokluğuna dair davalar
  • İsim ve yaş değişikliği davaları, vesayet kararları ve vasilikten doğan davalar.

Boşanma süreci nasıl olur?

Bildiğiniz gibi, boşanma davalarına, Aile Mahkemesi bakmaktadır. Fakat, bazı bölgelerde Aile Mahkemesi bulunmaması halinde, boşanma davası için, Asliye Hukuk Mahkemesi görev almaktadır. Aile Mahkemesi ya da Asliye Hukuk Mahkemelerine başvurmadan önce, süreç hakkında tüm detaylara ulaşmak için, DGN Hukuk Bürosu ile iletişime geçmeniz, sizlerin dava sürecinde hak kayıplara uğramanızı engelleyecektir. Böylelikle, Avukatlar, müvekkillerine, yapmaları gereken her konuda profesyonel olarak bir danışmanlık hizmeti verirken, geriye kalan sürecin de nasıl işlemesi gerektiği hakkında teknik bilgiler sunacaktır.

Dikkat edilmesi gerekenler

Boşanma davaları her ne kadar günümüzde oldukça yaygın olarak karşılaşılanlardan olsa da oldukça fazla prosedürü içerisinde bulundurmaktadır. Eğer ki bu süreç, doğru ve düzenli olarak işlenmez ise, maalesef çocuğun velayeti, mal paylaşımı ve nafaka, tazminat taleplerinde sorunlar yaşanmakta ve maddi hak kaybı kaçınılmaz olmaktadır. Bu kapsamda özellikle, Diyarbakır boşanma avukatı ile öncesinden iletişime geçmek ve hak kayıplarına uğramamak üzere, konu hakkında detaylara sahip olmak önemlidir.

Sonrasında, DGN Hukuk Bürosu dahilinde, avukatlar tarafından bilgilendirmeler yapılarak, ebette ki son 6 ay içerisinde ikamet edilen bölgenin mahkemesine bir başvuru da bulunmak gerekmektedir. Başvuru için de tüm detaylı bilgileri, büro avukatları sizlere sunacak olurken, boşanma davaları gibi, ceza ve ağır ceza davaları, tazminat, sigorta konulu davalar, gayrimenkul hukuku gibi pek çok konuda tüm hukuki sorunlarda hizmet verdiği unutulmamalıdır.

Diyarbakır En iyi Boşanma Avukatı ile görüşerek hukuk konularında soru sorabilirsiniz, bilgi danışabilirsiniz. Boşanma Avukatına Soru Sor. Diyarbakır En iyi Boşanma Avukatı Arıyorum, Diyarbakır En iyi Boşanma Avukatları tavsiye ve önerileri inceleyebilirsiniz.