Diyarbakır İş Kazası Avukatı

• Diyarbakır İş Kazası Avukatı

İş yerlerinde gerçekleşmekte olan, bedenen ya da ruhen etki veren tüm kazalar, iş kazası olarak adlandırılmaktadır. İş kazası olması için, sadece iş yerinde olmuş olmasına da gerektirmiyor aslında. İş saatleri içerisinde meydana gelmiş olan, firmaya ait olan servis araçlarında da meydana gelen kazaların da bunun çerçevesinde olduğu var sayılabilir. Bu konuda ise, işçinin ve çalışanların hakkını savunmak adına, uygun mahkemelere başvuru yapmak mümkün olurken, DGN Hukuk Bürosu olarak, Diyarbakır iş kazası avukatımız sizlere bu hukuki sorun için mücadele etmeniz adına destek verecektir.

Maddi ve manevi tazminat davası

Gerçekleşmekte olan kazalar, eğer ki, iş ve işçi haklarının korunmasına yönelik ihmalden kaynaklı olursa ya da bunun yanı sıra, iş güvenliğini sağlayan önlemler, iş yeri tarafından alınmamış ise, meydana gelen kazalarda maddi ya da manevi zararların, tazminat davası gereğince, kişinin haklarını almasına imkân vermesi, elbette ki dikkat edilmesi gerekenler arasında.

Yukarıda bahsetmekte olduğumuz, maddi ve manevi tazminat davası açmadan önce, konu ve kaza hakkında avukatı bilgilendirmek, süreç hakkında bilgiler almak, kazayı, raporlar ile belgelemek, sürecin daha kolay işlemesine yardımcı olacak ve hak kayıplarından kurtulmanıza destek verecektir.

İş yeri kaza raporu düzenlendi mi?

Direkt olarak, hakkınızı koruyabilmeniz için, kaza sonrasında, iş yeri kaza raporu düzenlenmesi ve iki adet de şahit yazdırmak gerekiyor. Kazanın da bağlı bulunan kolluk birimlerine bildirilmesi gerekmektedir. Yine, kazanın, bulunulan bölgede yer alan SGK ‘ya bildirilmesi gerekirken, sürecin daha hızlı olması adına bu özelikler önemlidir.

Eğer ki, yukarıda yer alan hiçbir işlemi yapmamış ya da iş yerinde sizlere işveren kişinin, tehditleri ya da davranışları sebebi ile yapamamışsanız, kesin olarak bir avukat ile görüşmeniz, hakkınızı en iyi şekilde koruyabilmeniz adına önemlidir.

Avukatlarımız ile görüşün

Yerel mahkemeler gibi, diğer tüm mahkemeler adına da hukuki bir destek sunan DGN Hukuk Bürosu olarak, Diyarbakır iş kazası avukatı ile iletişime geçmeniz gerekiyor. Konu hakkında detaylara sahip olan ve avukat, işlem süreci ve fiyatları hakkında bilgilere ulaşabilmek için, iletişim numaralarını kullanabilirsiniz.

Diyarbakır En iyi İş Kazası Avukatı ile görüşerek hukuk konularında soru sorabilirsiniz, bilgi danışabilirsiniz. İş Kazası Avukatına Soru Sor. Diyarbakır En iyi İş Kazası Avukatı Arıyorum, Diyarbakır En iyi İş Kazası Avukatları tavsiye ve önerileri inceleyebilirsiniz.