Diyarbakır Nafaka ve Tazminat Avukatı

• Diyarbakır Nafaka ve Tazminat Avukatı

Boşanma davalarında aslında en çok dikkat edilmesi gereken konulardan ikisi, nafaka ve tazminatlardır. Erkek ile kadının aralarında meydana gelen uyuşmazlıklardan dolayı, her iki tarafın da anlaşarak boşanmalarında herhangi bir sorun meydana gelmese de iki taraftan herhangi bir tanesinin, boşanma durumunu ortaya getirmesi ve haksız sebeplerden kaynaklı olarak karşı tarafı mağdur etmesi, çocuğundan ayırması ve mal varlığının üzerine konabilmek için bazı adımlarda bulunması durumunda, elbette ki dikkat edilmesi gerekiyor. Bundan kaynaklı olarak, boşanma süreçlerinden önce, profesyonel olarak hukuksal danışmanlık hizmeti almak çok önemli bir yere sahiptir. Sizlere bu kapsamda, Diyarbakır Nafaka ve Tazminat Avukatı hizmet verecek olurken, maddi ve manevi olarak hak kayıplarınızı ortadan kaldırmak üzere, müvekkillerine destek olmaktadır.

Nafaka alamıyorum ne yapmalıyım?

Eğer ki, mahkeme kararınca belirlenmiş bir nafaka ve tazminat söz konusu ise, anlaşma dahilinde, erkek kişiden buna rağmen nafaka alma konusunda sorunlar yaşanıyorsa, bu durumda hukuksal olarak bir adım atmak elbette ki mümkündür. Mahkeme kararınca, kadınlar için bağlanmış olan nafakanın, erkek kişi tarafından kesin olarak ödenmesi ve kişiye ulaştırılması gerekmektedir. Bu konuda, Diyarbakır Nafaka ve Tazminat Avukatı gerekli tüm bilgileri müvekkillerine sunarken, eğer ki, nafakaların düzenli ödenmediğini ve alamadığınızı söylüyorsanız, ilk olarak, hukuk büromuz ile iletişime geçebilirsiniz, ne yapmanız gerektiği konusunda profesyonel bir danışmanlık hizmeti alabilirsiniz.

Birikmiş nafakaları almak istiyorum?

Belirlenmiş bir süreç içerisinde, erkek kişi tarafından ödenmeyen, birikmiş nafakalar alınmak isteniyor ve normal şartlarda erkek kişiden bu tutar tahsil edilemiyorsa, yine bu konuda hukuk büromuz avukatları ile görüşmeniz kesin olarak fayda sunacaktır. Eğer ki, yasalar gereği belirlenmiş olarak tutarın tahsil edilmesi mümkün ise bu süreç başlatılacaktır. Erkek kişinin, maddi durumu ya da diğer geçerli sebeplerden dolayı toplu olarak tahsil edilemeyen nafakalar için ise farklı bir prosedür işlenmektedir. Prosedürler, işlem süreçleri, zaman aşımı gibi tüm bilgilere, DGN Hukuk Büromuz sayesinde ulaşabilir, telefon numaralarımız aracılığı ile de uygun bir gün için randevu alarak, hak kayıplarınızı ortadan kaldırmak için bir adım atabilirsiniz.

Diyarbakır En iyi Nafaka Avukatı ve Diyarbakır En iyi Tazminat Avukatı ile görüşerek hukuk konularında soru sorabilirsiniz, bilgi danışabilirsiniz. Nafaka ve Tazminat Avukatına Soru Sor. Diyarbakır En iyi Nafaka ve Tazminat Avukatı Arıyorum, Diyarbakır Nafaka ve Tazminat Avukatları tavsiye ve önerileri inceleyebilirsiniz.